Voorbereidingen Thailand - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Nathalie Congo - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Thailand - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Nathalie Congo - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Thailand

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

22 Augustus 2014 | Nederland, Voorburg

Hoi allemaal,

Nou daar gaan we dan... het eerste verslag voor mijn reis naar Thailand.

Een paar weken terug kreeg ik de vraag... als je zo lang weggaat, kan je ons dan niet op de hoogte houden van je reis?
Natuurlijk kan dat.
Via mijn ouders heb ik al wat ervaring mogen opdoen met de 'waarbenjijnu' site, dus aan mij nu ook de eer om een reisverslag te starten.

Ok, profiel aanmaken, korte reisomschrijving en als ik dan de datum intyp zie ik ineens hoe dichtbij het al is.
Nog maar 1,5 maand te gaan!!!
Voor iets waar ik al jaren naar uitkijk, (en een paar keer uitgesteld moest worden) lijkt het zowaar onrealistisch om te zien dat het nu echt dichtbij komt. En dit schrijvende, komen de eerste spanningen toch stiekem naar boven. Zeker als ik naar het lijstje kijk en zie dat ik nog maar 2 zaken hoef te regelen: Visum en een extra inenting.

Maar hoe ziet de reis eruit:
6 oktober: officieel begin van mijn sabbatical
6-8 oktober: Laatste puntjes regelen, zoals auto inleveren, inpakken, flink veel knuffelen met Maurice :)
9 oktober: Vlieg ik om 14.15 vanuit Schiphol.
10 oktober: Verwachte aankomst om 06:55 in Bangkok. Daar aangekomen zal ik een binnenlandse vlucht regelen naar Koh Samui, waarna ik vervolgens nog naar de haven van Samui moet komen en vanuit daar met een boot van Samui naar Koh Tao vertrek. In Koh Tao wordt ik van de haven opgehaald door de medewerkers vd duikschool.
Hier zal ik blijven tot 14 november, want dat is wanneer Maurice aankomt :).
De verwachting is dat we een week daar blijven en daarna rondtrekken door Thailand. Hoe dat eruit komt te zien is voor ons ook nog een verrassing.
11 december: Terugvlucht (samen) om 02.05 saampjes terug en komen we 11 december rond 09.15 weer aan op Schiphol.

En nu eerst de regen trotseren om mijn visum op te halen!

Liefs,
Nathalie

  • 22 Augustus 2014 - 16:56

    Danielle, Jurrien En Hailey:

    Hi!!

    Leuk dat we jullie zo kunnen volgen!
    Is een leuke site hoor, ik heb er ook veel gebruik van gemaakt toen ik in Australië zat :-)

    Succes met de voorbereidingen! We moeten nog wel ff een date plannen hoor voordat jullie vertrekken.

    xx

  • 26 September 2014 - 21:03

    Pa:

    Als eigenwijze en ook trotse vader, kan ik je zeggen dat we/ik nog heel veel andere dingen heb geleerd dan verhaaltjes via deze site. Hoe dan ook je verteltrend is goed (van mij). Goede start meis! Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 4599

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 15 December 2014

Thailand

Landen bezocht: